luni, 3 august 2009

Intro

Fac botezul blogului cu un mic intro despre mine!!! Nu prea imi place sa fac asta, sa vorbesc despre mine, poate doar cu propria-mi persoana. Personalitatea melancolica ma trage un pic in jos in relatia cu ceilalti, dar ma simt bine in pielea mea si nu m-as schimba pentru nimic in lume. Linistit, calm, sensibil si emotiv...posesiv, de multe ori enervant, nu imi trebuie decat o scanteie sa explodez...si atunci sa ma vezi!

Imi place sa stiu ca pot avea incredere in cineva, am nevoie de asta, iubesc sa vizionez filme artistice, iar mai nou...am devenit un impatimit al serialelor. La fel de mult imi place si sportul, nu numai fotbalul, sportul in general. Muzica este cea care ma relaxeaza cand sunt tensionat, deci un al hobby!...In rest, pierd timp pe net sau cum imi place sa spun "ma cultiv cu link-uri si adrese :)) "

Detest minciuna, ipocrizia si superioritatea ieftina a unor indivizi mediocri, sunt alergic la smecheria si prostia unor "persoane de bani gata", iar falsitatea imi provoaca cel mult mila.

Well...that's it...o sa ma concentrez mai mult pe filme si tot ce tine de filme
...Rise & shine Adi !!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Addicted 2 Movies - Template by Blogger Sablonlari